Cunsiglii per ùn lampà lana nantu à i maglioni di lana

1. U truccu per i maglioni di lana per ùn lampà i capelli: Dissolve una cucchiaia di amidu in mezu bacinu d'acqua fredda, ammugliate u maglione di lana è cacciatelu senza torce lu, scurrialu è mettelu in acqua cù una piccula quantità di lavatu. pòlvara, mogliu per 5 minuti. net.

2. Una strata fina di scala si formerà nantu à a pignatta d'aluminiu o a pignatta d'aluminiu dopu un periudu di tempu. Mettite e bucce di patate dentru, aghjunghjite una quantità adatta d'acqua, bollite, fate bollire per circa 10 minuti, è poi cacciate.

3. U pavimentu di a cucina hà assai oliu è ùn hè micca faciule da pulì. Prima di spazzà u pavimentu, pudete umidificà u terrenu oleosu cù acqua calda per ammorbidisce e macchie, poi versà un pocu d'acetu nantu à a spazzola, è poi spazzà u pavimentu per caccià a terra grassa in terra.

4. Dopu avè attivatu l'interruttore di gas per accende, se a fiamma hè verde, significa chì u gasu hè incompletamente brusgiatu, ciò chì spreca u gasu. À questu mumentu, hè cunsigliatu di adattà a valvula di cuntrollu di l'aria à a posizione induve sona a fiamma.

5. Quandu si usa un scaldacqua, hè megliu à aghjustà a temperatura trà i gradi 50-60, chì pò impedisce a furmazione di scala di scaldacqua; quandu a temperatura di l'acqua supera i 85 gradi, a furmazione di scala aumenterà.

 Tips for not shed wool on woolen sweaters


Tempu di posta: Maghju-10-2021